Monday, June 14, 2010

مادر سهراب : می دانم ، مردم سهراب را تنها نمی گذارند

جرس : من کاری به این تهدیدات ندارم، برای مادری که عزیزترین اش را از دست داده است مگر چه چیزی بالاتر از فرزند وجود دارد. من خودم تنها می روم بهشت زهرا . هیچ هراسی هم ندارم. به خدا راضی نیستم به مردم هیچ آسیبی برسد، چند روز است که استرس گرفته ام چون می دانم مردم سهراب را تنها نمی گذارند، دلم آشوب است که مردم بیایند و باتوم بخورند. تنم می لرزد وقتی فکر می کنم جوانی برای همراهی با سهراب بیاید و تنش از خشونت این حکومت زخمی شود. هرکسی هم که با من تماس گرفت، حتی به بستگانم هم گفته ام به بهشت زهرا نیایند، خودم تنها می روم
!.
وعده ما . 25 خرداد .ساعت 4 . بهشت زهرا . در کنار مادران شهدای جنبش سرفراز سبز

Sunday, April 11, 2010

اااااااااااااااااا